Veelgestelde vragen

Mijn grossier staat niet in de lijst.

Neem dan contact op met onze customer service. Stuur een e-mail naar customerservice.belux@unilever.com of bel ons op. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 02/333.62.06.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Je kan je wachtwoord altijd wijzigen. Ga naar het inlogscherm en klik daar op wachtwoord vergeten. Op de volgende pagina kan je je e-mailadres ingeven en klikken op reset wachtwoord. Je krijgt dan onmiddellijk een e-mail met een link. Via die link kom je opnieuw op de website waar je je nieuwe wachtwoord kan instellen. Nog niet gelukt? Stuur dan een e-mail naar customerservice.belux@unilever.com

Betaal ik meer als ik via dit platform bestel?

Nee, er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van dit platform.

Hoe weet ik of mijn grossier mijn bestelling heeft ontvangen?

Je grossier wordt automatisch op de hoogte gebracht van je bestelling. We stuurden ook een bevestiging van je bestelling naar je e-mailadres. We doen ons best om je bestelling uiterlijk binnen vijf dagen te leveren, maar de effectieve leveringstermijn hangt af van de keuze van je grossier.

Hoe kan ik me registreren?

Inloggen is mogelijk via ons registratieformulier, klik hier

Nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze customer service. Stuur een e-mail naar customerservice.belux@unilever.com of bel ons op. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 02/333.62.06.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Neem contact op met onze customer service. Stuur een e-mail naar customerservice.belux@unilever.com of bel ons op. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 02/333.62.06.

Ik heb problemen bij het inloggen

Indien u problemen ondervindt bij het inloggen, gelieve volgend stappenplan toe te passen:

  1. In de mail met als titel "5+1 GRATIS op Lipton Ice Tea - Exclusieve promo tot 30 april!" krijgt elke klant een persoonlijke URL. Gelieve deze persoonlijke URL aan te klikken zodanig een profiel te kunnen aanmaken.
  2. Door op deze persoonlijke URL te klikken, komt u op een pagina terecht waar u uw gegevens kan invullen (naam + voornaam, e-mailadres en wachtwoord).
  3. Na bevestiging van de gegevens ontvangt u de mail "Bevestig je registratie voor de Refreshment Club".
  4. Laatste stap is voltooid door "Klik op deze link en bevestig vlug je registratie" aan te klikken.

Op deze manier zal u naar de pagina van de Refreshment Club geleid worden, met bovenaan rechts niet meer de optie "inloggen", maar uw naam. Dit betekent dat uw activatie gelukt is en u nu ingelogd bent. Uw bestellingen kunnen nu geplaatst worden.

Mochten er nog problemen voorkomen, gelieve contact op te nemen met onze customer service. Stuur een e-mail naar customerservice.belux@unilever.com of bel ons op. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 02/333.62.06.